Alla inlägg under april 2013

Av Miranda Carlsson - 28 april 2013 18:32

Efter en lång dag på IKEA med en massa shopping har jag införskaffat lite kläder, möbler, och lite andra småsaker. Love it! ^^

Have a lovely evening ;*

Av Miranda Carlsson - 28 april 2013 11:47

Godmorgon allihop! Idag är jag återigen på väg mot IKEA, dock för att faktiskt köpa en ny säng den här gången! ;)

Dagen har inletts bra, jag och mamma stannade på en mack för att tanka och passade då på att köpa Ulrik Munther's senaste album "Rooftop" (I love u mom) ;*

Jag har även testat på en vitamindryck med en ny smak. Den heter "Limited Edition Drive" och har smak av päron och ingefära...den föll mig inte riktigt i smaken. Den hade som en piggelin liknande eftersmak, vilket inte är det godaste. Den får en tumme ner! ;/

Puss :*

Av Miranda Carlsson - 26 april 2013 14:05

Nu är jag på väg hem från skolan efter en relativt lång dag (T.G.I.F)! :)

Lite bilder har jag såklart tagit ("facepalm varning") xD

Pöss :*

Av Miranda Carlsson - 26 april 2013 08:57

Yo... xD
För tillfället är jag på väg till lasarettet för att ta pricktest (ett test för att kolla om jag är allergisk mot någonting). Det kommer gå bra, hoppas jag! ^^'

Iaf, jag tänkte berätta kort och snabbt om min kommande helg för er (som jag egentligen skulle gjort igår men hann inte ^^'). Under den helgen som kommer nu ska jag fixa lite tapeter med pappa, efter det sticker jag över till en kompis för att spela kort och softa lite. ;)
På söndagen kommer jag att åka till IKEA med mamma för att fixa säng och bäddsofa, äntligen! <3

Dags att ta testet nu, puss :*

Av Miranda Carlsson - 25 april 2013 08:40

Jag har inte så mycket att berätta såhär på morgonkvisten, men jag kommer uppdatera er om den kommande helgen senare! ^^

Här får ni dock lite "vårliga" bilder!
Enjoy :)

Av Miranda Carlsson - 21 april 2013 19:40

Idag var den sista dagen med basketmatcher, nu är EEM-cupen slut (basket cup). Vi kom till B-gruppen och slutade som tvåa där, helt okej. Imorron börjar det "verkliga livet" igen med skolan, kompisar och annat. Jag tror verkligen inte att jag lär orka med idrotten imorron...så det lär jag glömma! ;3

Have a lovely evening my darlings! ^^

Av Miranda Carlsson - 18 april 2013 22:25

Snart är det vår, jag känner det på mig!! Det har börjat växa blommor i vår trädgård, och det regnar ist för att snöa! :D

Love it ;)

Av Miranda Carlsson - 15 april 2013 17:27

Innan jag börjar skriva verkar snabbt om ursäkt för att jag har varit lite sen med att blogga...men livet kom faktiskt imellan! ^^'

Under helg som gått har jag varit på ett basketläger för 99:or, i Gotland. Det har varit en massa träningar och annat, så jag är rätt sliten nu. Att inte få någon sovmorgon är rätt så jobbigt! Men nu är jag hemma från Gotland, hyfsat pigg och glad. :)

Nu har jag en hel del läxor och prov att ta tag i...men sånt är livet! ;)

Btw: jag tog inte så värst många/bra bilder som ni märker! ^^'

Presentation


Hejhej!
Jag är en 14årig tjej som från Eskilstuna. Jag är en helt ovanligt vanlig tjej med intressen som att spela basket, shoppa, etc. Jag kommer berätta om mitt vanliga liv och andra händelser som sker lite då och då.
Please Enjoy ^^

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<<
April 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards